Kıdemli Eğitim Teknolojileri Uzmanı İş İlanı

İşveren Hakkında
 İş İlanları

GENEL NİTELİKLER

Mutluluğunu önemseyen, sadece mutluluğun için çalışan bir ekip ve Mutluluk Müdürü var... +1 mutluluk var!


Kadrolu spor eğitmeni, spor salonu ve kaliteli yaşam danışmanı ile sağlıklı bir yaşam var... +1 sağlık var!


Aradığımız özellikler ve temel fonksiyonlar sana uyuyorsa aramıza Sen De Gel, sen de hayatına ve hayatımıza +1 değer kat ve birlikte Geleceğe Depar atalım!


Yeterlilikler:

  • İlgili alanlarda lisans derecesi, tercihen Bilgisayar Eğitimi ve Öğretim Tasarımı mezunu.
  • Öğrenme Teknolojileri/Dijital Öğrenme alanında en az 3 yıl aktif ve uygulamalı deneyime sahip,
  • Güçlü organizasyon, problem çözme, analitik düşünme becerileri,
  • Dijital projelere öncülük edecek Proje ve Süreç Yönetimi deneyimi,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • Storyboard tasarım araçlarına iyi hakimiyet, Captivate, Storyline gibi yazma araçlarında deneyim sahibi
  • 2D/3D tasarım araçlarında deneyim sahibi
  • Oyunlaştırma, oyun tabanlı öğrenme ve mobil tabanlı öğrenme konularında deneyimli
  • Öğretim tasarımı metodolojilerinin iyi anlaşılması.
  • LMS süreçlerinde deneyim sahibi

Temel fonksiyonlar:

  • Öğretim tasarımı süreçlerini tasarlamaktan, oluşturmaktan ve yönlendirmekten ve ekibin yanı sıra yüksek tempolu üretim döngüsü için satıcıları koordine etmekten sorumludur.
  • Dijital içerik oluşturma stratejisinin iyileştirilmesini yönetmek, belirlemek ve koordine etmek.
  • Küresel ve yerel şirketlerle yeni ortaklık fırsatlarını araştırmak, analiz etmek ve geliştirmek
  • İçerik sağlayıcılar tarafından hazırlanan eğitim materyallerinin ÖYS'ye entegrasyonunu sağlamak.
  • Öğrenme teknolojileri alanında yeni teknolojileri/stratejileri/modelleri takip etmek, verimliliği artıracak yeni teknoloji ve yöntemlerle projeler geliştirmek; yıllık dijital öğrenme proje takvimini takip etmek ve uygulamak.
  • Online içerik platformlarında iç iletişim yönetimini ve işveren markası yönetimini güçlendirecek içerikler üretmek ve projeler geliştirmek.
  • İçerik oluşturma süreçlerini iç müşteri ve üretim ekibi ile birlikte yönetmek.
  • Dijital öğrenme kapsamında 3. parti (tedarikçi) firmalar ile süreçleri yönetmek.