GENEL NİTELİKLER
Oyun Geliştiricisi olarak, stüdyomuzun fikirlerini ve vizyonunu oynanabilir bir deneyime dönüştürmek için oyun sistemleri, kontroller ve arayüzler geliştirmekten sorumlu olacak takım arkadaşları arıyoruz.
Temel Sorumluluklar;
- Hyper-casual oyunlarda sıkça kullanılan oyun mekaniklerini/kontrollerini geliştirmek ve bunların oyunlarda nasıl kullanılması gerektiğine dair planlama yapmak
- Oyunun üretim direktiflerini gözeterek, oyuncu için hedeflenen deneyim açısından stüdyomuzun ihtiyaçlarına cevap veren oyun sistemleri oluşturmak
- Mekanikleri ve kontrolleri hazırlanan fikirlerin prototiplerini oluşturmak
- Prototipleri hazırlanıp canlıya alınan projelerin belge ve dokümantasyonunu hazırlamak.
Anahtar Beceriler;
- Oyun sektöründe en az 1 yıl profesyonel çalışma deneyimi
- Unity 3D ile sistem tasarım deneyimi
- Level tasarımı yetkinliği
- Eğlenceli ve bağımlılık yaratan kullanıcı deneyimleri yaratma tutkusu
- Proje yönetimi becerisi, önceliklere odaklanma, sorunları çözme, birden fazla görevi yerine getirme ve son teslim tarihlerini karşılama konusunda etkili zaman yönetimi becerisi
- Açık iletişim yetisi
- Özellikle mobil oyunlara gerçek ilgi
- Öz disiplin
Başvuru için,
- CV'lerinizin Referans ve Ön Yazı ile tamamlanmış olmasına dikkat ediniz.