Yazılım Mühendisi İş İlanı

İşveren Hakkında
  • Kocaeli(Gebze)
  • Araştırma Hizmetleri
 İş İlanları

GENEL NİTELİKLER

Aranan Nitelikler:

  • Yükseköğretim Kurumlarının en az dört yıllık lisans eğitimi veren; Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar Bilimleri, Bilişim Sistemleri Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektronik Mühendisliği, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, Telekomünikasyon Mühendisliği, Kontrol ve Otomasyon Mühendisliği veya Yazılım Mühendisliği bölümlerinden mezun olmak,
  • C++ yazılım geliştirme dilinde tecrübe sahibi olmak,
  • Yazılım geliştirme yaşam döngüsü içerisinde tasarım, geliştirme, test, konfigürasyon, sürekli entegrasyon, sürüm yönetimi ve dağıtımı pratiklerinde tecrübe sahibi olmak,
  • Nesne yönelimli analiz, tasarım ve programlama ile UML hakkında bilgi sahibi olmak,
  • Versiyon yönetim araçlarından (GIT, SVN, Clear Case vs.) en az birini kullanma tecrübesine sahip olmak,
  • Tercihen Boost ve QT kütüphanelerine hakim olmak ve kullanım tecrübesine sahip olmak
  • Tercihen QT ile insan-makine ara yüzü geliştirme tecrübesine sahip olmak,
  • Tercihen seri haberleşme, soket programlama tecrübesine sahip olmak,
  • Tercihen Multi-process, multi-thread uygulama geliştirme tecrübesine sahip olmak,
  • Tercihen “Yayın - Abone Ol (Publish – Subscribe)” veri iletim paradigmasına aşina olmak,
  • Tercihen Linux işletim sistemi (rhel, centos) üzerinde çalışma tecrübesine sahip olmak,
  • Saha çalışması ve seyahat engeli olmamak.


İş Tanımı:

  • Devam etmekte olan ve yeni projelerde C/C++ teknolojileri kullanarak uygulama geliştirmek,
  • Yazılım gereksinimlerinin belirlenmesinde rol almak,
  • Yazılım tasarımı ile ilgili dokümanları hazırlamak,
  • Yazılım ve sistem testlerinin uygulanmasına katkı sağlamak,
  • Uygulamalarda iyileştirme alanlarını tespit etmek ve önerilerde bulunmak,
  • Kaliteli yazılım geliştirme metodolojilerini uygulamak,
  • Verilen görevi belirlenmiş kalite ve standartlara uygun bir şekilde zamanında teslim etmek,
  • Takım çalışmasına yatkın olmak,
  • Ürün geliştirme sürecinde, yazılım bileşenlerinin uygulanmasına yönelik olarak, iç ve dış paydaşlarla iletişimi sürdürmek.