Genel Başvuru (Pazarlama Departmanı) İş İlanı

• İstanbul(Asya)
  • Turizm, Seyahat Acentaları

GENEL NİTELİKLER

GENEL BAŞVURU (PAZARLAMA DEPARTMANI)

Türkiye’de turizmin köklü ve öncü kurumlarından Tatilbudur.com olarak sektördeki 25.yılımızı kutlamanın heyecanını yaşıyoruz. 1997’den bu yana “Daha fazla tatil” mottosu ile misafirlerimize beklentilerinden fazlasını sunarak; daha fazla memnuniyet yaratmayı ve sektörün önde gelen oyuncularından biri haline gelmemiz ile birlikte turizm sektöründe liderliği hedefliyoruz.

Kurulduğumuz ilk günden beri hizmet kalitesinden ödün vermeyen yapı ve müşteri memnuniyeti odaklı bakış açısı ile misafirlerimizin harika, renkli ve unutulmaz anılar biriktirmesine aracılık ediyoruz. Yurt içinde ve yurt dışında anlaşmalı binlerce otel ve tatil köyü ile; Yaz otelleri ve tatil köyleri, Şehir Otelleri, Termal Oteller, Yurt dışı Turlar, Cruise Seyahatleri, Kıbrıs paketleri, Butik Oteller, Uçak Bileti ve Ulaşım Hizmetleri, Kültür Turları, Mavi Yolculuk, Kayak Otelleri, Vize Hizmetleri gibi geniş bir yelpazede hizmet veriyoruz.

Bu yıl sektördeki 25.yılımız, bu bize ayrı bir enerji ve coşku veriyor. Artık tümüyle dijital bir dünyada yaşıyoruz. Her şeyin dijitale döndüğü yeni dünya düzeninde bizim de öncelikli hedefimiz dijital projelere ağırlık vermek. 2021 yılında iş ortaklarımızla yoğunlaştığımız dijital dönüşüm projelerini bu sene içinde farklı konseptlerde müşterilerimizle buluşturacağız. Blockchain çözümlerinden müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik yapay zeka uygulamalarını hayata geçiriyoruz. Bu gibi bir çok projede pazarlama departmanı altında birlikte çalışacağımız yeni ekip arkadaşlarını aşağıdaki roller için bekliyoruz .

CRM Uzmanı

Ürün (Web-Mobil Web-App) ve Web Analitiği Uzmanı

Sosyal Medya Uzmanı

Operasyon Uzmanları

Key Account Managers

Veri Analistleri

Başvurularınızda ilgilendiğiniz pozisyon bilgisini de mutlaka paylaşmanız gerekmektedir.