Unity 2D/3D Uzman Yazılım Mühendisi İş İlanı

İşveren Hakkında
  • İstanbul(Asya)
  • Bilişim
 İş İlanları

GENEL NİTELİKLER

İŞ TANIMI

İş kapsamında hareket eden araçların bilgisayar ortamında fizik kurallarını da modelleyerek gerçek hayattaki gibi modellenmesi üzerine çalışmalar yapmaktayız. Bu iş kapsamında çalışacak ekip arkadaşlarımız, oyun motorlarının hatta sundukları fizik motorlarının yetkinliklerini de kullanarak gerçek ortama geçilmeden önce sistemin davranışının modellenmesi ve bu model üzerinde diğer ekiplerin çalışmalarını yürütebilmesi için ortam hazırlanmasında görev alacaktır. Bu görev, teslim edilecek yazılımların yaşam döngüsündeki ihtiyaçlarının da karşılanmasını kapsamaktadır.

GENEL NİTELİKLER

  • Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun olan ve/veya oyun geliştirme (game development) alanında kendini çok iyi geliştirmiş lisans mezunu olan
  • Grubumuz elemanı olarak konularımızda çalışmayı en az 3 yıl boyunca kendine birinci öncelik kabul eden
  • İyi düzeyde İngilizce bilen
  • Yazılım tasarımı, geliştirilmesi, fiziksel dünyanın modellenmesi konularına derin ilgi duyan
  • Etkin yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip olan
  • Matematiksel düşünme, mühendislik bakış açısı ve analiz yeteneğiyle analitik düşünebilen ve analitik düşünmeyi seven
  • Sorumluluk almaktan kaçınmayan, hızlı öğrenebilen ve uygulayabilen, çabuk pes etmeyen, çözüm ve ürün odaklı olan
  • Zaman baskısı altında etkin çalışabilen ve yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilen
  • İleri teknoloji ürün geliştirmenin gerektirdiği yoğun ve disiplinli takım çalışması ortamına uyum sağlayabilen
  • Yeni teknolojileri araştırma ve öğrenme konusunda istekli, meraklı, sürekli gelişim arayışında olan
  • İleri teknoloji, yerli ve milli bir ürün geliştirmekten keyif alacak
  • Tüm bunları başarabilmek için motivasyonu ve enerjisi yüksek takım arkadaşları arıyoruz.

Temel Yetenekler:

  • Çok iyi düzeyde nesne yönelimli yazılım geliştirme yetkinliklerine sahip (Data Types, Methods, Algorithms, Generics, Interfaces, Delegates, Inheritance, Repetitions, Classes, Polymorphism, Arrays)
  • Algoritma mantığını kavramış, iyi düzeyde ‘C#’ programlama dilini bilen ve bu dil ile proje geliştirmiş olan
  • 3 yıl veya daha fazla süreyle UNITY 2D/3D aktif proje tecrübesine sahip
  • Unity arayüzü, bileşenleri, fizik motoru üzerine derin tecrübeye sahip
  • Tercihen Unity/Nvidia/Havok fizik motoru ile gerçek dünyayı modelleme üzerine tecrübe sahibi
  • Adobe Photoshop veya Illustrator üzerine iyi düzeyde tecrübe sahibi
  • Tercihen Zenject ile Unity de Dependency Injection süreci tecrübesine sahip
  • .NET Core MVC, Entity Framework Core, .NET Framework 4.x ve Entity Framework 6.x hakkında tecrübe sahibi
  • Veri tabanları konusunda tecrübe sahibi (MSSQL, MySQL, PostgreSQL, MongoDB ve/veya Redis)

Ek Yetenekler:

  • Tercihen JIRA, Confluence, GIT, Jenkins gibi proje yönetimi, sürüm kontrol, otomasyon yönetimi sistemlerine aşina
  • Tercihen Waterfall ve “Agile Development” süreçleri hakkında bilgi sahibi (Scrum, Kanban)


NOT: CV lerinizde UNITY temelli çalışmalarınızı detaylı belirtiniz.